من دوباره بر گشتم!


ღ๑رز صورتیღ๑

اشکهایی که هنگام شکست میریزیم، عرق هایی است که هنگام تلاش نریخته ایم!

سلام به دوستای خوبم!

ببخشید اینقدر دیر ج میدم

سرم این یه مدت شلوغ بود....

ولی این یعنیH بر می گردد.



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت23:02---11 مرداد 1391
خوش اومدی حنانه
پاسخ:motshacer


الهه
ساعت23:19---9 مرداد 1391
فدات شم مرسی تولد میگیری برام! تبریک نامه من در مقابل کار تو هیچی نیست!
عزیزم من واضح گفتم تولد مجازی! یعنی با تعدادی از دوستان من جمله: کیمیا ـ سوگند ـ الهام ـ فاطمه ـ حورا ـ مهتاب ـ آقا پوریا (این دوست نیستا فقط میشناسمش ولی بدرد شاد سازی فضای تولد بدجور میخوره! یه دفه هم باهم حرفمون شد) ـ مریم و غیره و غیره!
تو هم اگه بیای کلی خوش میگذره!
با هم مهمونی مجازی میگیریم! همه آنیم!


کیمیا
ساعت16:06---7 مرداد 1391
حنانه منظورت چی بود خوشبحالتون که....

پاسخ:حالا بعدن جوابتو تو وبت می دهم....


الینا
ساعت18:31---6 مرداد 1391
اسات خیلی باحال بودن.پاسخ:واسه همونا نظر می دادی خب.

کیمیا
ساعت8:22---6 مرداد 1391
حنانه ببخشید...
پاسخ:یعنی یه لحظه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:,ساعت 15:14 توسط Hani| |


Design By : Night Skin